close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

איך לבחור מרפאת שיניים?

מערכת שורשכה שבט, תשפד04/02/2024

מרפאת שיניים פרמון קליניק מציעה יחס אישי, אווירה חיובית אשר מסייעת לכל מי שעובר טיפול שיניים וצוות מקצועי ובעל ניסיון רב בתחום

תגיות:
צילום: freepik

בחירת מרפאת שיניים משפיעה על בריאות הפה, על הנגישות של הטיפולים ועל ההחלטה שלנו לדאוג לעצמנו. בבחירה עלינו להתייחס לא רק לטיפולים המתבצעים במקום (שהם הדבר החשוב ביותר) אלא גם ליחס כלפינו. בריאות חלל הפה משפיעה על התחושה הפיזית והנפשית, על הביטחון העצמי שלנו ואפילו על הפעילות הקוגניטיבית שלנו ולכן השאלה איך לבחור מרפאה חשובה כל כך.

חשוב להבין כי כל אחד מאיתנו זקוק לשירות שונה. חלקנו נוטים לפתח מחלות שיניים שונות וחלקנו זכינו לגנטיקה שדורשת רק בדיקות וניקוי אחת לתקופה. מכאן אפשר להבין כי לפני שנבחר את המרפאה כדאי שנדע מה בעצם אנחנו

צילום: freepik
צריכים ורוצים. מה חשוב לנו לקבל מהמרפאה ומהן הציפיות שלנו. הדבר הראשון שנרצה לוודא הוא שהמרפאה שבחרנו מציעה את הטיפולים שאנחנו צריכים.

טיפולי שיניים המתבצעים אצל מרפאת שיניים
יש לציין כי לא כל מרפאה מבצעת את כל הטיפולים. מכאן ברור כי התשובה לשאלה איך לבחור מרפאה לשיניים מתחילה לא בחיפוש אלא בהבנה מה אנחנו צריכים. אלו חלק מהטיפולים שמתבצעים בחלל הפה:

  • ניקוי – פעולה בסיסית היא ניקוי שיניים על ידי שיננית. בטיפול זה, אשר מתבצע אחת לחצי שנה עד שנתיים השיננית מנקה את השיניים מפלאק ואבנית. כדאי לדעת כי גם בצחצוח ביתי ואפילו שימוש בחוט דנטלי לא ניתן להסיר את כל הלכלוך.
  • אסתטיקה – ישנם שלל טיפולי אסתטיקה כשאלו בדרך כלל מתמקדים בהלבנת שיניים. החיוך שלנו מושך תשומת לב ולכן טבעי שנרצה שהוא יהיה לבן ונקי. שיטות הלבנת שיניים יכולות להיות מגוונות ועם זאת חשוב לבחור מרפאה שיכולה להציע טכניקות שונות כמו גם כתר זירקוניה לשיניים ושמתמחה בתחום זה.
  • השתלות שיניים – אובדן שיניים יכול לגרום לפגיעה פיזית ונפשית רחבה. מקושי לאכול מאכלים מסוימים ועד להימנעות ממפגשים חברתיים, מדובר בקושי של ממש שמשפיע על היבטים שונים בחיים. מרפאות המבצעות השתלות שיניים יתמחו בתחום ויציעו צוות מנוסה.
  • יישור שיניים– אלו טיפולים אסתטיים אשר יכולים להשפיע על חלל הפה וצורת הפנים ומכאן חשיבותם הרבה. היום ישנם סוגים שונים של טיפולים שכולם באים בסופו של דבר לשנות את צורת השיניים וחשוב להגיע למרפאה שזוהי ההתמחות שלה.
  • שימור – כדי להבין איך לבחור מרפאת שיניים יש לבדוק מה הרופאים מבצעים במקום, מהו הניסיון שלהם וגם להתייחס לאמצעים הטכנולוגיים, אם ישנם במקום. טיפולי שימור יתבצעו על ידי מרפאות רבות אך כמובן שכל מרפאה מציעה אווירה אחרת והתמחות שונה.
איך לבחור מרפאת שיניים ולמה השיחה המקדימה חשובה
טיפול שיניים הוא לא עניין של מה בכך. למעשה כמות האנשים המפחדים מטיפולי שיניים עצומה ורופאי השיניים מודעים למצב זה. היום מרפאות רבות מנסות להציע סביבה תומכת, אווירה נינוחה וזאת לצד רופאים מומחים בתחומם. המטופלים אשר רוצים לדעת איך לבחור מרפאה צריכים להתייחס לכל היבטי הטיפול ולהבין את הצרכים האמיתיים שלהם.

הדבר הראשון שחשוב לעשות הוא לאתר מרפאות אשר עוסקות בתחום הטיפול הנדרש. לאחר מכן אפשר לחפש אחר המלצות על מרפאות שיניים בתחום, לבדוק את הנגישות שלהן מבחינת יכולת ההגעה למקום ואז ליצור את הקשר הראשוני. כבר בשיחה אפשר להתרשם מהאווירה במקום כשלאחר מכן ניתן לקבוע פגישת ייעוץ או במקרה של טיפול קטן לבקש לראות את המקום. בהתאם ניתן להחליט האם לבצע את הטיפול המלא במקום.

לסיכום
מרפאת שיניים פרמון קליניק מציעה יחס אישי, אווירה חיובית אשר מסייעת לכל מי שעובר טיפול שיניים וצוות מקצועי ובעל ניסיון רב בתחום. צרו קשר להתרשמות ובואו לפגישת ייעוץ כדי לגלות כיצד נוכל לעזור.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה